BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, September 30, 2010

akhirnya~

nak tau ta,,
akhirnya aku dapat merasai kelegaan dan kesenangan yang pelajar biase miliki,,
iaitu tugas di uitm jus tok belaja,,
selama 2 sem bertrut2 aku tidak henti2 bertungkus lumus mengendalikan pelbagai event,,
akhirnya dapat jugak aku merasakan sesuatu seprti kebebasan seperti pelajar lain,,
mggu nie mungkin mggu last aku menyiapkan tugasan event aku,,
sbb selasa depan akan terjelmalah satu event yang aku rase ckup bsar,,
ALLy IskanDAR datang kolej aku untuk memberi sedikit talk tentnag dunia selepas alam belajar iaitu alam pekerjaan,,
bnda niela yang akan terjadi pada aku nnt,,
papepun,,aku sangat bersyukur kerana tiap2 event yang aku kendalikan semuanya membuahkan hasil yang baik,,tiade kutukan dari orng atau cemuhan dari penasihat aku sendri,,
harap2 event last yang aku sertai ini akan jdi titik tolak kepada semua pelajar yang meyertai event nie,,
dan juga semoga event ini akan berlangsung tanpa cacat cela,,
AMIN~~~

0 comments: